* hail the sunny days

hm... nu har jag spenderat den senaste halv timmen genom att läsa massa fina texter som niotillfem har skrivt, och kommer på mig själv att drömma mig bort och jag vill oxå upptäcka livet som hon gjorde när hon var lika gamal som mig och inte ligga här i mitt rum och tänka på vilken lördagskväll jag missar, eller missar och missar jag har ju faktist haft en rolig kväll med mmina fina vänner i örby och sett en snabb glimt av den pojken jag tänker på mest hela tiden. men tillbaka till det andra så känns det som att jag vill spara varenda öre jag har och åka på en lång upptäcks färd efter trean har tagit slut, jag vill till paris och jag vill till barcelona, upptäcka europa någon?? eller åka utomlands och jobba kanske? hm... måste på minna mig själv att leva i nuet och inte tvåtusenfemtioelva timmar bort, idag (imorgon kan man oxå säga) kanske blir bedrövlig eller helt underbar!? vemmmmm veeet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0