* femtioelva gånger & lite till!

nu är det söndag igen, underbara fina söndag, eller något i den stilen, det enda jag ska göra hela denna kvällen är att glo på tv, så himla undrbart efter att konkat femtioelva hö balar upp på logen i stallet och jag kan lova er jag hade hö ÖVERALLT! i skorna i håret i fickorna bakom örat i stövlen och i trosorna (?) knepigt som tusan! Men jag är sådär mysigt trött i hela kroppen endå!

På tal om något helt annat så har jag haft ett toppen slut på veckan sovit hos felicia i två nätter i rad och hade det riktigt trevlig med mycket prat! Sedan var det till borås i går med köp av kläder med brudarna och sen tittade jag och min prins på bio, Irymden finns inga känslor, SVIN BRA!!!!  så det var riktigt treevligt!



Insparken 11/9

och nu ska jag fortsätta  att göra.......... ingenting!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0