* Lagom så här en söndags kväll!

okej okej, jag har inte löst upp det än men ska jag vara ärlig så har jag ju inte faktist gjort något, men jag blir lite piss off så där när människor hela tiden ska tracka ner på en för små saker som inte är stora för än man gör dom stora och på detta så stämmer det faktist! 

Valborg... ja vad ska man säga den blev inte som förväntad... polis jävlar... Men den blev kul endå, fast på ett annat sätt. Nästa gång jag åker ner till varberg ska det vara BRA väder och INTE poliser över allt:@ !!! så det så, Men men nu har jag en skol vecka som kommer bli mindre rolig, två prov... och så måste jag skriva på två arbeten... varföör ska man alltid ha allting i slutet för, dumma lärare!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0