* am stuck one the ground.



Denna dagen har väl varit.... både bra och dålig tycker jag allt! Men det var kul att åka till stallet och rida, det gjorde min dag annars skulle jag suttit och gråtit nu. Men i allafall så använde jag mina nya tajts idag, dom är fina dom är oxå randiga, blåa!

Fast en rolig grej måste jag ju säga om i dag, jag åt sushi för första gången idag och jag åt faktist upp alla bitar*klapp på axeln* dom säger ju att man ska äta det tre gånger för att gilla det, och det stämmer nog, det slank ner men jag har ju ätit godare grejer så att säga, Men sen nu på kvällen så tittade jag på Hollywood fruar, och jag måste erkänna, dom är allt patetiska! MEN så roliga.



och under detta drack jag te, mumma! min livs dryck så är det bara !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0