* you are the one im looking fore!!!

Senaste

Låt du hörde: Alligator-Tegan And Sara

Film du såg: alicie i underlandet

Mat du åt: ahlgrensbilar

Kram: Johan 
Känslan: Lycka 
Resa: Ullared
Glädje: Att jag känner mig så himla säker nu!
Dröm: Att jag blev våldtagen... har aldrig kännt en sån panik när jag vakna
Person du träffade: mammi
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: polarn<3
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig....
Gången du var utomhus: Förut när jag typ va i stallet för tusen timmar sen typ...
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela hela var nog säker 14årsen mmen menar du mamma och syrran så var det nog förra månaden..
Saken du köpte: Cola 

Allmänt

Ska bli skoj: T-kvällen
Ska inte bli skoj att: vet inte!!
Sparar till: en HELT egenlägenhet
Pålägg som gäller: OST!!!
Önskar att jag var bättre på: Att spela fotboll....
Dagens dryck: Fanta
Vad saknar du: En kram skulle inte suttit fel 
Tre band/artister: sugarplum fairy kent MGMT
Vad har du gjort idag: vaknat ridit vart med fiiiiina människor
Brukar du svära mycket: surpung
Hur tidigt stiger du upp: vid nio
På helgerna: 10/11
Vad ska du göra ikväll: Sova
Hur många timmar sover du per natt: berorpå men inatt typ... 7 timmar
Vem är snyggast i världen: alla är snyggast på sina sätt
Vad är det för veckodag: onsdag/torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Vet inte...
Favoritplagg i garderoben just nu: mmina cykelbrallor
Längd: 167 kanske?
Vikt: är blott en siffra 
Byter gärna garderob med: svårt att säga
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: matteboken?
Mitt rum kan beskrivas som: BÄST på allasätt!!
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, lycklig glad
Jag tränar: cyklar t stallet och sen rider typ varje dag...
Jag ville bli när jag var liten: sjungande frisör

<3

Kommentarer
Postat av: TantFelicia

Sparar till: en HELT egenlägenhet????



Nu blir jag ledsen :'(((((

2010-07-04 @ 20:00:58
Postat av: FrökenVirre

JAAAAAAAAAA,,,,, som du och jag ska bo i :D

2010-07-05 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0