* det ska i alla fall skrivas ett nyårslöfte,*

Japp jag ska skriva ett nyårlöfte men inte tror jag att det håller men, what ever. Förra årets nyårlöfte var blandannat att börja träna. och det gick ju jätte bra, verkligen. jag var med i innebandy i typ 2 månader och sen slutade för att jag kände mej dålig. så det där med att träna e nog inte min grej riktigt. För  mycket dö snack nu fram till nyårslöftena!

1, Jag ska hitta mig själv, " jag är en god bit på väg och har hittat min egna stil men niu så saknas bara personligheten, men med dom undet bara vänner som jag har kommre det  bli väldigt lätt."

2, Bli nyttigare!!! " jag har haft ett år fyllt med ångest och en flyttning som var känslomässigt jobbig och har därför inte orkat bry mej om vad jag proppar min mun med,men detta året ska jag bli bättre på det'"

3, Lämmna in skolarbeten i tid, " det har jag slarvat med i gymnasiet med, men nu ska jag ta tag i det!"

4, hitta kärlek, "på ett eller annat sätt ska jag hitta kärlek för jag är alldeles för trött för att vara ensam! =)"

5, få en kyss, " Som förra året vill ja ha en detta året med, annars kanske man glömmer hur kyssar smakar! det är ju oxå det bästa som finns<3"


Fyra små löften är perfekt de passar mej bra, några mål som jag under året ska klara av. Klockan är bara elva och jag är trött, kan ju i och för sig bero på att jag gick och la mej halv sex, men jag vill sova men jag kan inte riktigt, måste bli lite tröttare först ;-)

Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0