* ja är LYCKLIG *

För jag har fått reda på att kid galahad ska spela och dom e så himla bra och under bara på scen speciellt. Jag Och felicia är helt kär när mattias tittar under sin lugg och sjunger. IIIIIIIIII han e bäst!
Men i alla fall så var jag och felicia  i borås i dag och jag hittade en kjol till kulla, jag är riktigt kär i den faktist.
Sen köpte jag en t-shirt att ha på skolfotto, jag har faktist inte köpt något nytt på jätte länge så jag tyckte att jag allt kunde få det, Men jag är himla sugen på att köpa uggs och en stor mysig kofta.
Men det får bli en annan månad, för jag har annat som jag ska betala denna månaden. Fast nästa månaden ska jag till ullared och hittar jag någon kofta där så slår jag så klart men först och främst för att köpa klappar ;)
Men vi får se, ha det bra så lägger jag nog upp en låt i kväll :)
Kjol

Kjol från åhlens!
Randig

Tröja från hm :)

Take Care <3

Kommentarer
Postat av: fisen/polarn

Det var kulig, att vi båda hittade kl'der :B. jag gillar att shoppa (a) . så det så :P. natti natti pyret <3

2009-09-28 @ 21:51:15
Postat av: Virre

Ja med, och shoppa e asa kul tycker ja!

Natti natti polarn<3

2009-09-28 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0