* vad är det som är så himla svårt*

'




'Men jag tror inte killar och tjejer talar samma språk ibland, eller alltid. Inte när det kommer till känslor'

direkt citerat av blondinbella,

Jag tycker att det stämmer väldigt bra, speciellt nu i denna situationen. Så stämmer det in,
Hur svårt är det egentligen att säga ett par ord, inte svårt alls!

~♥~

Ja vardagen och skolan rullar på, jag lever och jag har börjat få upp ett te beroende,
men det är mycket bättre än oboy beroendet som jag har nu!
Men men,
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: fisen

HAHA...... Obooy är egentligen goare än te faktiskt!



Och jag håller med! Det ä nog inte samma språk vi pratar! :) <3

2009-11-18 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0