* min egna bubbla*



förlåt för oseriöst bloggande, jag vet inte vad som e med mej, jag e inte på topp känner jag,
vill bara stänga in mej i min oboy värld och stanna där ett par dagar tills jag e pigg nog att gå upp igen
idag lyckades jag inte så bra, jag vaknade kvart i åtta och tänkte okej klockan är 0745 mitt tåg går 0744, fan ja missa det, så jag väntade en timme, och tog bussen ist, hela dagen gick jag i min egna lilla bubbla och gjorde det som behövdes göras,och sen klockan kvart över fyra blev vi ut sickade ur klassrummet och mamma stod på parkeeingen och väntade på mamma som föröcrigt redan stod där, sen åkte vi till stallet och jag red rejser totan och sen kom jag hem och hann duscha och äta till   bonde söker fru!
Men nu ska jag fortsätta bara var, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0