* bara för aattt jag e en list nörd (A) *

 

Berätta 8 saker du ser fram emot.
- Julafton
- Kullaberg?
- Att det ska snöa?
- Första säljningen med uf`?
- JULLOV!!!
- Julhandla med fisen!
- fira jul med pappa <3
- KID GALAHADS SKIVA =D

Berätta 8 sanningar om dig själv.
- Jag blir jätte lätt generad
- Min favorti rätt är fisk bullar!
- Jag har flyttat fem gånger i mitt liv
- Jag har forbi för spindlar i alla former :O
- Vit och svart är min favorit färg
- Jag älskar mina vänner!
- Jag tycker att jag har en stor rumpa!
- Jag har vart med i dans,basktet,teater,sång,innebandy och har slutat i alla i loppet om ett år! 

Berätta 8 låtar du lyssnar mest på just nu:
- Taylor hilton- I belive in you
- Kid galahad- Horse
- Håkan hellström- Himmel blå himmel blå
- Lars Winnebäck- Kom änglar

- Kent- Töntarna
- Broder Daniel- no time for us
- Och nummer 22 på min spel lista på min mp3 som jag inte kommer i håg var den heter^^

Skriv 8 saker du brukar säga
- heeeeeeeej
- då vet vi
- Tattare jävel
- rövsmör
- seriöst
- chilla
- fail

~♥~

Jag har tråkigt *PUNKT*


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, tattare jävel ;)-



jaaaaaaa julhandla blir kanon super duper kul :D <3

2009-11-24 @ 15:12:44
URL: http://www.feliciabyhlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0