19 mars

ja har inget för mig nu för stunden så jag tänkte mej att jag skulle skriva lite i min blogg.
denna veckan har väll varit så där . har slarvat med min sömn som feen vilket som betyder att jag blir tjurig och tystare än vanligt. men ska sova bättre i helgen hade jag tänkt. på fredag är de alex fest vilket ska bli väldigt skoj :) Och på lördag e det träning i paddocen för helle... eller lte uppfriskning på islands ridningen inanna söndan och sen tänkte jag ta en tur med moppen till henne och hälsa på där och på söndag som sagt ska jag på träning för Max. Jag e verkligen närvös... har inte tränat med thotan på gud vet var på så många år. men det ska nog bli bra endå=)
Det är tråkigt tycker jag att sitta inne nu när det är så fint väder. solen skiner och himlen är blå men efter som mammi slutar sent så får jag vänta på henne... har ingen vidare lust att ta ut ling när sissi står och slickar henne i röven precis...
skulle jätte gärna vilja ha sommar och att kungaberg skulle vart öppet gud vad skoj det skulle vart .. med att sticka till polen direckt efter skolan och sen därifrån sticka hem och sen till stallet love it liksom<33 

ha det bäst folk<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0