Sommar llov så ska det vara,

Jag gillar det starkt hitills. Idag har jag tatt det väldigt lungt men det är skönt. Jag vaknade till vid nio och tänkte se om anna hade svarat på mitt sms som j smsa mitt i natt och det hade hon så det var bara att gå och och cykla iväg. Sen kom jag hem vid tre och var genom blöt och dushade och så åt ja en macka och sen så satte jag mej ute och hoppades att min fina bonna bränna skulle försvinna men det gjorde den inte. Men sommaren är inte slut än och tur är det, Jag satt och degade i solen i 4 timmar och ansiktet e brunare igen men resten av kroppen e i blekaste lagret. 
Helgen har variy´t väldigt rolig och jag var med feli och lidbom och kul hade vi. Stammisar på turken också efter som att inte pebe e öppet så jag går snart bankrutt tror ja.
Men men Ha det bra ska koka te och smutta på det resten av kvällen.

Take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0