suck, happyface ändå :-)

Ingen svarar på sms eller när ja ringde så jag känner mej Väldigt dissad :'( 
Men men skit i de det kommer andra dagar. Fast min syster kommer hit får se vad vi hittar på, göra pizza tror jag faktist och sen bara gotta oss och kanske ut och ta kort. ingen aning får se vad vi hittar på, för ja är väldigt sugen på att sno hennes kamera må jag säga lite bättre än min, min suger eller nja men en vanlig kompakt kamera. Ska spara i hop till en sen när jag har köpt hårddisken.
Kul lär det bli, 
Ha det bäst, <3

Kommentarer
Postat av: martina

Vi får ta massa kort med min kamera sen :D:D

2009-07-20 @ 21:22:04
URL: http://knuffasinte.blogg.se/
Postat av: Virre

2009-07-22 @ 12:14:53
Postat av: Virre

Opps råkade trycka enter innan jag ens han skriva klart (A)

Ja Det måste Vi verkligen, och jag saknar dej :* <3

2009-07-22 @ 12:15:54
URL: http://bykarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0