Home Sweet Home!

Jag är hemma igen. Gud var underbart det är att vara hemma efter som att jag har bott i en husvagn med sex andra. Lite drygt men det funkade för denna gången nästa gång kanske nästa år så åker jag och anna själva. Fan vad kul det skulle bli.
Iallafall så var det tråkigare än jag trodee. Det var liksom inget drag och tävlingarna var slut tre på eftermiddagen och sen vad skulle man göra hela efter middagen. Ena kvällen första det vi säga Så satt vi på bryggan och tog massa kort och sen så kom ett killgäng fram, typ 7 styckna och sa att vi skulle komma med dom till grillplatsen för det var fest men det gjorde vi inte. Dom var F-U-L-L-A och F-U-L-A! Så vi hoppade över det. 
Sen dagen efter alltså lördag var det tävlingar hela dagen som vi tittade på och maratons körning. Gud Det ser lockande ut att köra, när vi flyttar till korehult ska jag börja på allvar. Sen åkte vi till affären och köpte lite mat och chips. Och Ja vi gjorde inget speciellt mer på kvällen förutom att jag blev helt nerkärad i kiosk beträdet typ en kille i våran ålder as fin.
Men jag raggade inte på han precis för jag var där liksom med familjen så det var helt fel tillfälle.
Men ja och på söndagen var det inget kul att titta på så vi kom hemungefär tjugo över tre eller något sånt.
Bilder kommer så snart jag har tid.

Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0