hellu,

Funderar på att åka till borås och handla lite kläder. Är väldigt sugen på det måste jag erkänna, anntingen blir det borås eller så blir det gbg om jag får tag i någon där, Nu när jag har fritids kort måste jag ju använda det liksom, la endå ut 600kr så varför inte använda de till max ;-).
Men vi får se,
idag ska jag inte göra så mycket, rida ling och ta det lungt. Jag har ju endå kampat med 6 personer liksom en utav dem är på tre bast och skriker eller jävlas var tredje minut, sedan till råga på allt så var det 2 hundar med också men dom var inte jobbiga mera gulliga om du frågar mig. Men nu ska jag fixa mej, blir nog ett blogginlägg i kväll med.

 Take Care <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0