Hello Sunshines!

Jag mår hur bra som helst i dag! För igår dagen var verkligen toppen så kul var det att få träffa Felicia och hallberg. 
Vi satt på min balkong och snackade till typ halv två sen gick vi in och tjöta lite till och sen vid halv tre tre så knalla dom hem till sig. Och jag gick och la mig och vaknade kanske vid 10 av att jag hade dåligt samvete för jag hade inte gett katterna någon mat. Och så kom jag in i köket och min favvo mugg låg i flera bita, REST IN PEACE :*( 
Men äh sen så kom jag på att fan vad det var stökigt i köket så jag plockade lite och städade och diskade och sen var det fint igen. Idag så har jag inga vidare planer förutom att vid fyra ska jag till stallet så kommer peter och fixar hästarnas hovar. Sen rider jag väl ut efter de och vid sju är jag nog hemma igen och då kommer väl mamma också hem. Lite lite har jag saknat henne men det var skönt att vara ensam hemma. Nu ska jag äta en så kallad försenad frukost. 
Ha det bäst :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0