7 februari

Ja.. nu sitter jag här igen. agnes har nog sommnat.. eller ne de hade hon inte men hon e tjurig så jag har det lite tråkigt.
 Det är ialla fall  jätte skönt med lov igen. ska bli skönt att sova och så vidare. men jag hoppasatt jag kan få göra något med flickorna snart också. För det är väldigt roligt!
Ja vet inte vad jag ska säga igenkligen...
eller joo idag så red vi till seglora och det var trevlig. Jag red på thota bebisen och hon är väldigt rolig att rida efter som hon e alltid lika pigg och alert i benen. Älskar den hästen. men i morgon ska vi fixa staketen. Suck det är lika tråkigt som att gå till skolan. Men det beror väll på vad jag är på för humör också. jag kan säkert få igång någon filur allt =P
 Ha det bra under baringar <3






 P.S film som jag har gjort på thotan och helena =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0