* oh sköna lov,*


lov om två dagaar, och det bästa av allt är att vi har ledigt i mån, för vi går den bästa linjen,
så imön ska jag ooch min käre syster baka kakor och tårtor för hele slanten, det ska bli kul och jag ska sno min kära systers kamera och dokumentera denna store händelsen,
och jag måste säga en sak till.... på fredag ska jag träffa dom bästa igen, det ska bli mkt mkt roligt, för dom betyder något enormt och dom gör så jag mår bäst,


En del av dom

här e två av dom, <3

nu ska jag sova min kudde 8-)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia

jaa. jag längtar till fredag :)



Älskar dej bästoo! :) <333

2009-12-17 @ 18:06:11
URL: http://feliciabyhlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0