* Jag, bara ja *

Jah har en väldans lust att lyfta mina vingar och börja ett nytt liv,
fixa en lägenhet och flytta in och göra den till mej, ett "helt" hus som bara ska vara ja,
det har jag lust med,

Nu är det lov och den nedre delen på tand ställningen e på plats, det är ingen mysig känsla det, för min mun gör vekligen ont, och det hjälper inte med alvedon, men men jag lever.

Jag har väldans lust att få mina pengar och sätta sprutt på allt, varenda öre, det skulle vara bra, men icke, måste spara!

Jag har bilder som ska upp här dom kommer snart,

Puss, jag älskar er alla !

Kommentarer
Postat av: felicia

virre pirre jag saknar dej !!! MASSOR ! 3

2009-12-23 @ 20:21:52
URL: http://feliciabyhlin.bloggplatsen.se
Postat av: Virre

Jag saknar dej med bäste fis, :'( <3

2009-12-27 @ 01:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0