* imorgon är det en ny dag*


och jag hoppas att jag vaknar frisk och inte febrig, men det negativa är att vi ska ha idrott på morgonen och det ogillar vi grovt, men sen så har vi möte med våran rådgivare och jag känner att jag MÅSTE komma då.

Just nu sitter jag och lyssnar på Broder Daniel, dom e nästan lika bra som Håkan hellström men Håkan slår ingen,
Men jag fick just reda på att gruppen har lagts ner på grund av att en av medlemmarna hade dött, där blev jag lite paff men deras musik lever kvar, och jag dyrkar den förtillfället!

Vet ni vad jag tror, att min katt e hälften katt hälften hund för han älskar att man slänger saker till han, för tillfället är hans favvorit en sån där grej man har på bröd påsarna som återförsluter den, Den ska man kasta och så springer han stolt och hämtar den och så där håller men på enda tills han tröttnar!

Men nu ska jag fortsätta titta på ugly betty  och om en stund så börjar DH, nästan veckans höjd punkt ju!
Take care <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0