I hate that I love you so :*

Min besöks statistik går uppåt, jag har i och för sig bara 5 styckna som läser men förut var det ca 1 om dan så det lönar sig att uppdatera,:D
Nu funderar jag faktist på att gp till affären och handla en Veckorevyn, är riktigt sugen på att läsa den tidningen nämligen;)
Men från det ena till det andra så var jag hos anna i går och hennes kompisar oscar och jonas var där trevliga pojkar, Vi satt i alla fall uppe en stund och tittade på två filmer först torkel i knipa och sen Swenny todd och så klart så sommnade jag när vi såg på swene todd, den bästa filmen men i alla fall så efter en stund så gick jag och la mej i deras gäst rum medans den ena hälften sov i soffan och den andra i en bädd soffa, tydligen en obekväm sådan! 
Så nu e jag jätte trött men skit i det sommar lovet är snart slut och jag ska ta till vara på det och troligen sova hos fisen i natt med:P Jag lär vara död på  onsdag men whatever liksom ;)
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0