Hello, ^^

Jag har varit hos  anna nu i några dagar och inte orkat eller kunnat uppdatera, För er som nu inte vet det så bor anna mitt ute i skogen i Seglora och närmsta grannen bor i och för sig 75 meter i från dom men, sen så e det ingen granne på några killometer. Hm aldrig i mitt liv att jag skulle vilja flytta så långt ut mitt i ingen stans utan någon bussförbindelse. 
I dag så tror jag att det ska bli tjej kväll och så skulle jag eventuellt vara med fisen och lidbom men hon har inte hört av sig så vi får se :D! Nu sitter jag och  tittar på tv, men snart sk jag nog baka kakor, kakmonstret själv. HAHA, skämt och sido ha det bäst!!!

KISSES AND HUGS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0