Heeej :D

Visst är bloggen fin :D Flesk hjälpte mej. Puss på henne lixom. Den e inte helt klar men jag ska prova lite saker och sen så.
Det har varit några jätte roliga dagar med henne och jag har saknat henne sen sist, Hur lång tid det än tar så känns det endå som det var i går som att vi sågs. Och inte så men så ska det liksom vara för kompisar.
Under dessa dagar har vi nog både skrattat och gråtit. Vi har bland annat varit i borås på tkväll och mötte Robin han där från svenljunga, Fan vad snygg han var. Och han tittade på oss.Hihi nu låter ja som en fjortis men han va verkligen S-N-Y-G-G.
Sen så har vi solat, jag är lite neger eller jag tror faktist inte att jag kan bli brunare, eller jo om jag är i ett annat land men nu är jag dock i rengiga sverige, som aldrig vill få bra väder.
Sen så har vi varit tjocka och ätit mycket pommes men vi har faktist lagat mycket mat med mer än om jag skulle varit själv.  Sen igår så var vi vid fureslön och vi skulle grillat men det regna så vi fick cykla hur snabbt som helst ner hem !
Tur att det bara är nerförsbackar så det går på några få minuter. Sen flummade jag och martina och alex fram till 2 så åkte hon hem och jag och martina däckade direkt i säng för vi hade faktist varit uppe sen sju,

                     

Den bilden längst till höger e rolig, jag snubblade på mej själv och fösökte ta tag i flesk men jag missa så jag ramla, fann ja skratta rätt så gött då :D

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0