Svartsjuk på en fjortis?

kan det vara svart sjuka? japp det är det.. varför vrför jag hade ju kommit över dej... ja sabbade det nog.. man får la stå sitt kast... men va fan jag grubblar 24/7 på det hela tiden hatar att jag ska grubbla på allt.. kuk. 
men jag kommer nog över dej snart, det borde inte vara så svårt eller?
idaghar jag gjort något dummt... jag tryckte i mej typ 8 kakor som jag inte tål men efter som dom var jå jävla goa kunde jag inte låta bli :'(  så ja har ont i magen nu -.-' lyckat virre lyckat asåå... 
om ca två timmar ska jag till agnes med thota ponnin. finslipning inanna tävlingen på fredag. 
Får la se hur det gå allt :P
I morgon eller något så kommer bilderna från furesjön .

fölsd

dom två par skorna köpte jag i går btw älskar dom redan<3

ha det bäst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0