en bra start ett dåligt slut?!

Dan började bra, jag gick vid åtta för att rida med anna... Hoppade 80cm med snuttan:D hon är så himla duktig... klarade nästan ett 90 hinder men farten fattades. Men det finns alltid grejer som jag behöver öva på. 
sen nu precis unjefär läser jag på min "bästakompis" bdb och blir förbannad.. Så jag räknas inte som din vän? Nehe tack för den jag lär komma ihåg de. Jag som trodde så mycket men du lär vara ensam i sommar för jag lär ej orka med någon som du. Sen idag stör jag mig på allt med. Andra vänner stör jag mej på så jag loggade ut från msn för att inte mucka ordentligt gräl. Humörsvängningar ? ja det kan man säga.








Jag har en dålig dag idag ...

/Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0