30 November

Ja nu e helgen slut....IGEN..hmm... det var inte skoj alls...
helgen var rätt så skoj...
Fredag träffa jag elsa och sov hos henne sen på kvällen kom  oxå malmen.
Lördag åkte ja med till krk. Och sen åkte vi till kungsmässan .
Jesie och anna åkte med då med =P så skoj att se er igen =)<3
sen åkte jag till pappa och åt tacos och titta på film
Idag så släppte pappa av mej på frölunda torg och så handlade ja några klappar.
Och så kom mamma och sten och hämta mej då åkte vi till claes och annbritt  som har
köpt en ny lägen het i eriksberg ( vid hamnen typ) Och så kom ja hem vid typ sex och nu sitter jag
här och degar.
Men ska gå ner och duscha och fixa mig nu =) L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0