17 december

Jag älskar verkligen att skriva i min blogg.. skriver ioch för sig när ja mår dåligt eller vill få av mej saker
Men det är lite därför jag har en blogg. för att få skriva av mej. är mycket lättare än på bdb
för få är det inte lika många som ser det =D =/
Men iallafall så mår ja bra från och till nu. Hoppas att det löser sig med allt för ja orkar verkligen inte en gång till e så jävla jobbigt. Men det känns som om att det sk bli en fin jul i allla fall  kanske finaste på flera år?
Ja är jätte glad i dag ialla fall =D
fick reda på att jag ligger nära vg i både sv och so !
Måste fortsätta att kämpa näst termin med oxå
Hur ska man förklara för någon att man gillar den utan att det blir fel?
För det blir det alltid för mej ja säger inte vem ja gillar istället..
håller der inom mej så slipper ja att dom flesta frågar. Men börja inte tjata nu=P
kommer närmare dom flesta nu det är jätte skönt. gillar er har verkligen lärt mej era bra och dåliga sider =D (L)


Ha det bra Virre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0