* det tackar vi baggen för!

Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag fick skrattvågor med felicia

Vad gjorde du kl 08 imorse: käkade frukost

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste en blogg

Det sista du sa högt: sa och sa... rapade efter colan jag drack

Det senaste någon sa till dig: ....

Vad har du druckit idag: cola juice vatten

Vad var det senaste du åt: grillat kött, sallad, potatissallad

Vad var det senaste du köpte: min nya fina väska

Vad är det för färg på din ytterdörr: bajsbrun

Vad är det för väder hos dig nu: sol och mega dega varmt

Godaste glassmaken: ben & jerry fish food

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tja.. inte kär men man kan väl tycka attt någon är jävligt snygg

Sover du tungt: när jag väl hat somnat så!

Drömmer du mardrömmar: nja... ibland

Trivs du med ditt jobb: jobb?

Favoritklädsel: tajts och t-shirt, helst den vita med blått håkis tryck

Favoritlåt just nu: adele some one like you

Vad ser du om du tittar till höger: massa tvätt

Vad gör dig glad just nu:att man kan nosa på de efterlängtade sommarlovet

Vad ska du göra härnäst: spela gittar, jag ska fan klara detta!

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: växlar mellan as glad och extremt deppig

Favoritgodis: marabo caribesagdfgfchgn....

Kläder just nu: tub topp och hot pants

Sommarplaner: lagsm och w& w

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: jag föröker lära mig.. räknas de?

Morgon eller nattmänniska: blandning?

Vad ä r viktigast för dig: att må bra i själen

Är du kittlig: hihi ja!

Snarkar du: ja de e gör jag nog ibland

Stjärntecken: fiskfisk

Äckligaste insekten: spindlar och skalbaggar

Längtar du mest efter just nu: bli brun och rik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0