* in the sun


igår var en fiiiin dag,
för gick jag upp och tog min cykel till hästepollen och red den
sen så komm jag hem städa mitt rum och fixade och så,
sen tog vi tåget till knalleland och gick runt där och gjorde mest ingenting och tittade på när elin köpte kläder,
sen drog vi oss hemmåt och vinkade av frida på bussen och hoppade av och tog snål skjuts med fisen hela vägen he till henne,
sen åkte vi med bussen hem igen till mig och vandrade den LÅNGA vägen till mm och köpte onyttigheter till kvällen, sen kom vi hem till mmig och lagder haburgare och snyftade till The notebook,
sen fick vi också för oss att vara vaken så länge vi orkade vilket som slutade med att vi sommnade kl 4 helt uttmattade!!

Mycket fin dag som sagt!!

Kommentarer
Postat av: TantFelicia

Hihi, herrejisses vad vi är busiga du ;)

2010-06-24 @ 22:39:21
Postat av: FrökenVirre

hahha jaa helt galna :D <33

2010-06-25 @ 01:29:21
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0