* Det där med kärlek,*


Ja det där med kärlek är nog inte min sak, för det första så har jag lätt att gilla ngn men att bli kär är jätte svårt tycker jag, för det ska ju kännas rätt. Inte bara hela situationen utan känslorna med, långt in i själen ska det kännas att man gillar någon, att man älskar någon. Dom flesta av mina vänner har killar eller har haft det senaste året och jag, mitt senaste förhållande var förra hösten, och egentligen var jag nog inte kär kär, Utan jag gillade han. MEn en gång har jag nog vart kär, det var min första kyss också, men jag vill faktist inte nämna det ämmnet det är fortfarande jobbigt att tänka på, trots att det har gått lång tid,

Men på något sett så är jag inte stressad, för jag vet att det kommer när det kommer, Visst det skulle vara kul att ha kille och gjort hela köret men som sagt ska det ju kännas rätt, och någon gång gör det ju det, om något år när jag tittar tillbaka på detta kanske jag tänker ' ja det stämmer' och då har jag träffat min kärlek för tillfället för inget varar ju förevigt, eller i vissa fall kanske men det är faktist inte många,

Det jag vill säga är att för mej ska kärlek komma långt inom mig och allt ska kännas rätt innan jag kommer träffa den jag vill bli tillsammans med!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0