* Han är det här partyts ljus Och hon bredvid Är så stolt att ha honom nära sig


Okej, nu är det nyår! FAN VAD NAJS ENDÅ!
Hoppas att kvällen och dagen blir toppen!
och tänk att det var ett helt jävla fucking årsen vi var hos lidbom och töntade loss...
det känns.... så långt borta! Så himla mycket har hänt och...
saker kan verkligen förändrats, posetivt och negativt,
och om jag orkar så ska jag faktist göra en resum i bilder och plocka ut god bitarna!
Får säkert tråkigt någon dag!




Nyår förra året, det kan bara bli bättre!
imorgon släpper jag allt som jag tänker på och bara har det riktigt roligt,
för jag har ju förrutsättningarna i alla fall!:-D

Gott nytt år !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0