* rengiga, snöiga fritsla*



Må jag säg att jag är trött på detta helvettes vädret, ush en dag med regn det räcker och är alldeles för mycket för min del, bara när jag skulle gå från skolan och till baraken som handelsprogramet håller till så blev jag väldigt blöt, inte roligt alls. Men dum nog när jag skulle till andra lektionen  så blev jag lika blöt igen, så kan det vara när man inte har huvdet med sig.

Förra helgen så var jag med farmor i göteborg och köpte massa nya kläder, eller massa och massa men en nylång kofta från kappahl, jag gick verkligen runt i alla affärer och det var inget som jag blev riktig fast vid men på kappahl blev jag kär i koftan, lite längre och grå, jätte mysig verkligen :)
Sen köpte jag en rutig blus och sen två tshits med, två blåa faktis, riktigt fina var de och väldigt billiga, 99 kronor för båda och dom var från h&m båda så klart. Sen köppte jag en rossett till håret och toffsar med, 
Nästa månard ska jag till ullared, då ska ja köpa julklappar och nördvändiga saker som tights, och ngt långt linne.

Nu ska jag vänta i fyra timmar på att mamma kommer hem så att vi kan åka till stallet, de förstör fredan lite men jag har inget annat val än att åka,

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0