* Paaaannniiiik *


Imorgon är det simning i skolan, mest av allt skulle jag vilja dra täcket över huvdet och försvinna för en dag och inte vakna, för jag ogilla verkligen att visa mig i bara det , jag känner mig naken över att visa mig i bara bikin,
med min rumpa som ser stor ut som en flodhäst skärt och min mage med mina födelse märken som går enda ner till knäna!
Men som sagt är simningen en grej man måste göra för att få godkänt så jag är så gott som tvungen för jag skulle verkligen inte vilja ha ig i idrott som jag egentligen tycker är rätt skoj,
Så jag samlar mig mod till att gå ut i morgon ur omklädnings rummet och sträcka på mig och låssas som om att jag tycker att det är helt okej att visa mig i så lite kläder, medans jag egentligen verkligen int vill,
Usch ja har panik!
god natt från en väldigt nervös  virre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0