* I am Comfused *


Just nu sitter jag brevid min söta syster, hon kom hit för att jag skulle hjälpa henne med hennes ögonbryn,Idag har jag först vaknat klockan 9 hos fisen och så hämtade mamma mig,Och sen så kom så vi till stallet och så fick jag bak läxa av annika för att jag inte hade ätit frukost så det fick jag gå in och göra, sen red vi till lönnhult,
Och sen så kom jag hem vid ett och gjorde inget ungefär,Jag har ungefär hela dagen gått runt och funderat och kommer inte fram till något vettigt så snart ska jag lägga mig och sova.
Igår var jag i alla fall med felicia och roxana och det var underbart kul vi skrattade och hade kul,
Men godnatt i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Helena Hassel

Hej Söta underbara syrra!

Tack för att du finns hjärtat!!

Glöm aldrig mig. Jag finns för dig i

ur och skur och lovar att stå upp när alla

andra faller:D

2009-11-15 @ 23:07:09
Postat av: felicia

Det var kuligt ja! :D <3

2009-11-16 @ 15:39:53
URL: http://www.feliciabyhlin.bloggplatsen.se
Postat av: Virre

Sv Hellgott,

Ja älskar dej min bästa och ända syster <3

2009-11-17 @ 09:33:38
Postat av: Virre

Sv Felicia,

Ja det får vi göra om allt :) <33

2009-11-17 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0