* Hej*




Jag är konstig i dag, jag skrev onödigt mycket till dej, och du svarade inte :O fy skäms:O
Imorgon e det helg, det tycker jag om riktigt mycket för då får ja sova ordentligt,
om jag kan så att säga, men de kan ja inte alltid,
Och på lördag ska jag vara med felicia och ngn mer, vem det nu blir, det blir kul hoppas kjag på i alla fall
annars ska jag sitta hemma och äta kladdkaka och sörja för att jag känner mig ensam.
Nu har jag skrivit mycket,
så tack och bock kära vänner och ovänner

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag ska komma till dej :O och äta kladdis och MASSA godis och chips med dej:D <3 för jag är rik

2009-11-05 @ 22:39:59
URL: http://www.feliciabyhlin.bloggplatsen.se
Postat av: Virre

Bra, jaaaa chips e gott :*<33

2009-11-05 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0