Det där mvg virre....

kan jag glömma då mitt slöjdarbete inte kommer komma in i tid.... Jag orkar bara inte . Vill lägga mig igen när klockan ringer på morgonen. Orkar inte gå upp eller röra på mig, dock har skolan blivit bättre efter som jag känner mig mera välkommen och jag har smått nu på allvar börjat snacka med flera. Det är ju i tid och så en månad innan skolan slutar men bättre det än inte alls. Jag tvivlar på det mesta nu efter som att jag inte vet vad jag känner för en person jag går runt och brubblar och tänker och ångesten innom mig stiger och sjunker lika snabbt. Måste ta ett kliv tilbaka till verkligheten nu!

Take care beutiful thing<33




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0