27 November

Nu e ja trött.... Inte så trött så att ja vill sova liksom utan att ja mera inte vill gå i skolan.
Det är inte så kul... Med alla läxor.. Men ja tkr att den veckan har varit rätt bra  endå!
Ja kmr in mer och mer i klassen och jag blir mer och mer mej själv. Alltså mitt flummiga och glada jag =D
Vist att jag deppar lite! Men det e så tråkigt att det regnar hela tiden. Då blir ja DEPPIG !!!
Idag har vi övat på lucia ! Första riktiga repet. Kul kul =D men inte att det lät så bra men kalle säga alltid as bra det lät hur bra som helst! Ja tänker varje gång... Mhh visst....
I helgen ska jag till lindome. Och träffa pappsen och mina små kära vänner=D
Ja sk nog osså åka till km och handla klänning. Någon måste det änna finnas som kan passa min kropp....
Det finns det.... Hoppas vi =D
Men nu ska jag fortsätta att plugga på min engelska och sen ska jag dra mej till kojs!


Puss


Kommentarer
Postat av: maike

Eller hur?! Han är för snäll mot oss.. (a)

du betyder. <3

2008-11-28 @ 15:02:18
URL: http://maikelarsson.blogg.se/
Postat av: Helena Hassel

"Men det måste finnas något som kan passa min kropp"..

Hahaha! Du är för söt!!

2008-12-02 @ 17:43:06
URL: http://stalledeslatt.jimdo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0