29 december

Sen ja skrev sist har jag gjort rätt så mycket Tycker jag allt!
På annan dan åkte jag mamma helena sten och anders upp och först träffade vi sysslingarna och hade det väldigt väldigt skooj med dom! Spelade ghoch för första gången spelade jag atg! Skoj men kanske inte riktigt min smak på spel! Sen på kvällen åkte vi hem till mormor och morfar och tittade på tv pratade om livet!
Dan efter åkte vi och träffade mammas moster? det var väldig väldigt sorglig att se henne så otroligt svag och ingen livs glädje alls kvar i ögonen! Hon sa farväl till mamma och jag tror att det var sista gången ja får se henne!
Tråkigt men någon gång kommer alla att dö! Sen åkte vi hem och på natten sov jag hos agnes!  Mys mys det var väldigt roligt! Igår segade jag mej väldigt mycket i stallet och jag var ute från 11 till 18 ! Men helt trött la jag mej i sängen sen på kvällen! Idag väkte mamma mej och så åkte jag och hon till kinna! Hon åkte därimot vidare till skene för att handla mat men jag gick runt i kinna och handlade tre tröjor, en mascara och 5 par trosor =D
Sen gick jag och mamma ut och red en stund! Jag red Thotan som jag inte har gjort på några månader! det var helt underbart att rida henne! Tölt är en helt underbar gångart! Så bekväm!
Sen när stallet var klart gick jag till becca och så har jag vart med henne enda fram till  halv nio!
Skoj skoj nu ska jag läsa andras bloggar och ha det allmämt Chill =)
xo xo Virre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0