23 december

igår var den värsta dagen på länge. Ja har inte på väldig väldugt länge mått så dåligt
Men nu är det snart julafton och ja vill mer än annat att det ska bli en jul utan något bråk eller tjafs.
Jag personligen ska göra det bästa jag kan i alllafall. Det är inte bara upp till mig!
Idag sa mamma också till mej att jag inte skulle få någon klapp i strumpan på morgonen!
Jag blev / är jätte tjurig på henne för det, Viss jag beter mig som en tre åringh men det är något speciellt med klappen på morgonen. Vi brukar alltid få något som vi kan använda sen på dagen som en film, tidning , skiva.
Inget speciellt så men det är ju en klapp i alla fall !
Ja älskar julen !
så är det bara stämmningen så innann jul med klappar och annat stök är bara för mysigt!
Men nu är det igentligen julafton men efter som inte jag har gått och lagt mig en så är det fortfarande dan före doppare dan =)

Men ska endå gå  och lägga mig nu !
godnatt och God Jul !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0