* presentation av mig själv

hej veronica heter jag, jag är en person som söker sig till människor utan perfektion, sådana människor som är som jag, glada flummiga blåögda men kan även bli bitter och deprimerad.Jag tycker om håkan hellström och andra svenska artister, troligen för att de är det jag är in född i!jag letar efter min inre talang.. skulle vara kul att vara bra på något nån gång men  jag tycker om att rida men även att....

förtära alkohol
ta det jävligt lungt!!
och umgås med mina vänner!!
vännerna betyder mycket för mig och att vara social är något som jag behöver varje dag, jag har mina tre favoriter... som jag hade en underbar sommar med, taggar för den nya
jag är den mest slarvigaste människan jag vet och jag har knappt koll på mig själv,men min katt stella :
är som min ofödda bebis, jag älskar henne mest av allt annat!
min bästa vän kan jag inte heller vara utan...
och så saknar jag de gamla vännerna med!
jag är förövrigt allergisk mot gluten,kvalster,katt,kanin ..
PUSS!

Kommentarer
Postat av: f

Allergisk mot pontus kanin snoddas :'(



Du är bäst underbara du! <3

2011-03-17 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0