* jag har fallit dit

ligger nerbäddad i sängen vid detta tillfälle, halsen är inte bättre och jag var tvungen att sjukanmäla mig från praktiken! jag håller alla tummar och händer på att jag blir frisk tills på lördag då de troligen blir krogen.. Men jag vågar inte hoppas för mycket endå!:( har bestämt mig för att ha shrek maraton idag, (tittade på alla milenium filmerna igår)så dagen är inte händelse rik! Skulle däremot behöva gå ner och hämta mina skolböcker i skolan, men just nu kämpar jag mig med att gå från soffan till köket.. Känns bra med tanke på att vi har prov på torsdag...

ska gå och göra kylen och försöka hitta något ätbart...

kramisen från sjukisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0