* alla bara pratar om är det sant och jag har hört?

sitter och pratar med min katt såhär på morgon kvisten... undrar också vad denna dagen har att erbjuda?? har egentligen ingen lust att sitta själv mem förtillfället så tror jag att det blir det hela dagen lång! ska sen när jag kommit hem från min fyrbenta vän ta bussen till kinna och se hur mycket pengar jag har på mitt kort, vi ska ju allt till varberg i morgon, fint ska de bli! funderar på att smsa någon krabat och fråga om den vill leka med mig... fast jag känner mig som en stalker fast jag inte är de, äh jag vet inte vi får se det är ju allt lov!



ps... jag vill ha sommar så jag kan använda denna goingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0