* säg bara till när, var, hur



inatt åker mammi, jag tror jag nästan kommer sakna henne bara för att jag vet att jag inte kan träffa henne när jag villl och degfenetivt inte tjata och gnabba med henne när jag känner för det! även fast jag inte vill erkänna der såå... är jag allt en mamme gris<3. Men icke kommer jag behöva sova ensam för jag ska ha folk soovande här så det kommer nog inte gå någon nöd på mig!
Bilden jag försökte ladda upp förrut :)

imorgon ska min andra halva sova här, mmin bästis felicia! det ska bli uber kuler, neh nu ska jag försöka sova så att det inte slutar som det gjorde i går! var vaken till halv tre, ingen vidare lycka där inte! höhöh, Godnatt och dröm sött!

v

Kommentarer
Postat av: feliiiciiaaaa

:*

2010-09-19 @ 21:35:47
Postat av: feliiiciiaaaa

:*

2010-09-19 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0