* jag trivs bättre i dina ögon!

det e höst ute nu = mörker!
MEn denna hösten ska inte bli grå och tråkig utan denna hösten ska bli kul som sate! Det menar jag genom att jag vill göra grejer som bio, sitta inne och mysa när det regnar, umgås med vänner som man inte brukara vara med så mycket, dricka mycket te och äta mycket choklad med mint, ute och gå fast det regnar(en himla charm i det faktist) umgås med den bästa killen jag vet, rida på en mycket omtyckt tårtan på roliga turer i skogen,men såklart vill jag umgås med de gamle godingarna också, dom är ju endå så himla bra!

MEN på något sätt är hösten vacker, nu låter jag som min gamle bildlärare som vägrar hälsa men färgerna är ju himla fina dom skiftar i samma nyans, jag gillar´T!!!

nu ska jag titta på ngt patetiskt tv program, puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0