* man måste dö några gånger innan man kan leva!

håkan gbg 2009!

jag dör för håkans nya album jag smälter,
så fint, så underbart, han är poeten i mitt liv,
vissa kallar det falskt jag kallar det som skön
sång som träffar hjärtat på ett helt annat sätt
en någon annan någonsin kan göra, jag är så
kär i detta album, helt underbart! jag skiter i
historian i dag med jag orkar inte, får ta tag i
det i morgon istället, snart är det ju lov och jag
tackar gudarna för det så efter långtat så jag
smälter som en isglass i solen, kramar på er
filurerna där ute! <3

shelley- Håkan Hellström
Släng ner nyckeln min fina
och få mig av den här jävla gatan
har stått i regnet så länge att jag börjat krympa
att drunkna är inte så illa
om det får en att drömma och hoppas på
att en seglande båt ska komma
och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven
undanflykter och självanklagan
jag ser domen i dina ögon
jag ser domen i dina ögon
du kanske kommer förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0