* tusen vägar EN är den rätta

Jag kommer från: Lindome
Jag heter: veronica gun erika karlson
Hur gammal är du: 17 år
När fyller du år: 9 mars
Är du kär i någon just nu: nope
Jag samlar på: nagellack?
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: felicia
Gillar du golf: hatar bollsporter O-o
Vilken tid gick du upp idag: klockan åtta
Har du sovit i din egna säng inatt: Yaoo
Har du strumpor på dig nu: Ja
Hur svarar du i telefon: Heeeeeeeej?
Vad ska du göra ikväll: Sova sova sova
Vad ska du göra imorgon: CHILLA
Var vill du bo när du blir stor: Göteborg
Är det okej att gråta: jaaaa
När grät du senast: ja
Vilken årstid tycker du bäst om: sommaren<3
Laddar du ner musik och film från Internet: hihihihi ja...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa spara
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: hahahah för tidigt
Har du piercing: öronen?
Vill du gifta dig: när jag känner för de
Vill du ha barn: ofc men om typ 1o år eller mera vore perfa!
Solar du ofta: sommaren?
Är du bra på att laga mat: Det tycker jag änna!
Gillar du att dansa: Jag älskar men det ser ju ut som det gör med...
Är du flygrädd: Jag vet faktist inte har bara flugit en gång i hela mitt liv...
Hur vig är du: Rett så endå
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka
Vilken är din favoritglass: en gammal magnum med massa lager...mmm
Tror du på ett liv efter döden: ja faktiskt
Tycker du om sushi: Jag vill (A)
Vad äter du helst när du ser på film: banan eller popcorn eller det beror på vad jag är sugen på...
Bor dina föräldrar tillsammans: nehhhhh
Har du tandläkarskräck: Nej nej
Är du morgon eller kvällsmänniska: hm beror på..
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: nej fy fan,
Är du beroende av något: choklad
Röker du: Hela tiden
Hur ofta tränar/motionerar du: jag rider ju typ varje dag...
Senaste låt du hörde: Du är snart där- Håkan Hellström
Vad gör du på helgerna: Chillar festar sover
Brukar du bädda sängen: nej inte ofta
Har du kysst någon under den senaste veckan: nej
Vad var det senaste du sa: "Godnatt"
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja väldigt ofta
Vem kramade du senast: mamma?
Saknar du någon nu: neh.. eller farmor
Vem ringde dig senast: mamma
Var du glad igår: jaadååå
Vad är din favoritfärg: Svart vitt grönt
Sminkar du dig: Ja
Har du somnat i skolan någon gång: höhööh ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0