* dom jävlar tog en efter en,



DAGENS VILL HA:
En god  natts sömn och att vakna upp och en kram skulle sitta fint

DAGENS KLÄDSEL:
Jeans och vit blus

DAGENS SMINK: Mascara + puder på näsan

DAGENS FRISYR: Lockigt

DAGENS HÄNDELSE:
Att... jag faktist tog tummen ur röven och pluggade

DAGENS LÅT: kent - utan dina andetag

DAGENS PLANER:
Hm inte så mycket kvar av dagen men att gå ooch lägga sig

DAGENS SAKNAD:
Att ha hela håret blont

DAGENS DUMMASTE:  säkert något jag sa, är lite små korkad

DAGENS SJUKA:
hmm... 

DAGENS DROG:
kent´s musik, utan den så vet jag inte.

DAGENS ROLIGASTE: : D

DAGENS FAVORIT:
måste nog vara linnea idag faktist, du är fin fast dina kill problem min vän!

DAGENS KÖP: nada

DAGENS HUMÖR:
Det var bra, fast lite små ireterad tror ja

DAGENS ORD:
Gråt aldrig åt något som fått dig att le



va patetisk denna listan blev men... äh skit samma!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är la för goer! <3

2010-05-07 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0