* du grävde dej igenom mej och tog all min lust och ork




jag tycker om denna dagen lagom mycket,
först vaknade jag av två väckar klockor men det var knappt att jag kom upp endå, plus att jag znosade 2 gånger med... sen hade jag matte, det var tråkig så att jag nästan sommande. sen hade vi engelska och svenska det var nästan lika tråkig det med, sen var det lunch, klantot linnea hade glömt sitt mat kort, så vi delade tallrik & idag bjöds det på köttbullar, dom var helt okej, sen hade vi en lektion som skulle slutat kvart över två men istället slutade vi tolv, det gillar vi grovt, sen vandrade jag hem och tittade på meningslösa talkshows från usa,
och tillslut ringde felicia  och vi kom iväg men vet ni hur mycket jag hittade.... inte ett skit, jag fick nästan tår i ögat då asså! så jag köpte en pommes och en glass, nyttigt där asså!

och sen vid halv fem tog vi en buss hem och så mötte vi upp min kära syster och så körde hon fisen hem, sen åkte vi vidare till stallet och jag var hemma ungefär kvart över nio, denna dagen har vart full med grejer, men jag gillar't!

V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0