* åh nej jag jag satte mej ner och kissade offentilgt!



Gårdagen.... jag vad ska man säga? den var kul. fast det var tråkigt att polisen kom och förstörde allt, om inte dom hade kommit hade det vart perfekt och jag slapp stå ute i bara klänning och frysa, fast om allt var som det skulle så blev jag värmd av micke och micke en stund, men ja det var kul,

Fast tack vare spelet på förfesten så måde man som man måde men ja ja. Tycker också att ni ska anteckna att mina convers är halvt täckta av lera. Det är ju mysigt asså.

Men de KOMMER bilder sen, frida ska bara lägga upp dom på facebook, sen så :))
Men ha det bra tillsvidare, puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: Mussi

apropå mina bilder.. fixar det i photoshop under animering och sen klickan man på "spara för web" under arkiv.

2010-03-21 @ 21:59:31
URL: http://aveny.se/mzahra
Postat av: virre

okej tack så mycket, men jag har inte ps men tack endå :))

2010-03-22 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0