* borås in my heart!*

Idag är mitt liv helt okey, jag vaknade upp hos Felicia med henne och julia,
sen kom vi fram till att sex and the city hade vart på hela natten, istället för att stänga av satte vi på en till och tittade ett halft avsnitt, sen gick vi ner och stekte pankakor och sen skulle plötsligen lillblomen hem, så vi * jag hjälpte faktist till och vände en  eller två pankakor* stekte klart och åt upp och sen gick vi till fisens rum och tittade på ännu fler sex and the city! XD

Men i går så var jag och fisen i  borås, gud det var kul,
fisen hon storhandladlade hon , men jag kom faktist oxå hem med tre grejer,


En skjorta till sommaren,



Och en rosett, (A)
det var det, sen åt vi på mcdonalds med och fikade, <3






Kommentarer
Postat av: fisen

haha du kom hem med 3 grejjer. och så räknar du bara upp 2 ;). haha bra där! (y)

2010-01-11 @ 21:49:39
Postat av: Viree

Jag är ju virrig min vän XD <3

2010-01-11 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0